Fått till en "Selma"!

Satt igår o provade att göra en "Selma" efter Åsa "badanka" Bergstrands otroligt fina skiss... Vet inte vad jag ska göra med den än om det blir ett kort, namnskylt eller nåt annat...får fundera lite på det! Lägger upp det färdiga resultatet när jag bestämt mig. Även en LO fick jag till i fredags då min syster m. familj var här o fiskade kräftor, eller ja, min syster o jag scrappade o karlarna fiskade... men den väntar jag lite med att lägga upp då den är inskickad till en tävling.
Selma


Kommentarer
Postat av: penni

Den blev snygg du!! Känns "större" än mig! har du gjort den större? härliga färger på den!

Postat av: Fnyz

Så otroligt söt!! jättefina blänk.

2006-09-09 @ 22:46:50
URL: http://fnyzscrap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback