lördag 2 december

redan inne i december...det är inte klokt! Denna helgen går åt till att fixa alla ljusstakar o adventsstjärnor i huset, göra pepparkaksdeg (o förhoppningsvis hinna baka lite oxå!), baka lussebullar, hjälpa till att sätta upp gran med belysning vid vår allmäning vid sjön och tillhörande glöggfest som följer på det... ja, det var lite av vad denna helgen bjuder på!
Jag hoppas naturligvis även på att hinna pyssla lite...men jag får se hur det blir med det ;-)
En liiiiten uppdatering kan jag i alla fall bjuda på!
Ännu ett julkort:
julkort27

och två tändsticksaskar, en mellanstor och en stor:
askjul3

askjul4

Kommentarer
Postat av: penni

Mycket snyggt!! blir lite avis på att ni bakar pepparkakor o lussebullar.. VILL MED! Men vi har haft glöggfest med KÖPTA pepparkakor hehe..

Postat av: Hanna Johansson

Kanske skulle ta och fixa till några tändsticksaskar, blir så sugen när jag ser dina fina! Tack för gullig kommentar i min blogg!

2006-12-03 @ 22:15:54
URL: http://pysselhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback