söndag 17 december

Sådär...då var sista julkortet färdigt för i år, jag ville gjort fler men tiden räckte inte tyvärr... så om det är någon som brukar få julkort av oss och inte får något "hemmagjort" - ni får ge er till tåls till nästa jul för då ska jag börja i tid!!! (hmmm...kanske borde börja efter midsommar...)

julkort32

Denna helgen har det även blivit en liten tändsticksask,
tänkte ge mina 3 arbetskollegor var sin till jul.
ask-jul5

Nu har jag bara ett par saker till att göra färdigt till jul, får se om det blir några uppladdningar här eller om det måste vänta till efter julhelgen ;-)

Kommentarer
Postat av: penni

Mycket snyggt! Kommer lifta dina askar närmsta dagarna hihi..

Postat av: Theresia

Underbara... Stygnen på askens texter var läcker tycker jag. Det är defenitivt en liftvarning på det!

2006-12-19 @ 20:55:43
URL: http://theresias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback