lördag 25 november

Idag har jag äntligen fått lite tid över till kortmakeri...det är annat som kommit mellan de senaste dagarna...linedance, teater osv. Men man kanske måste ha ett socialt liv ibland oxå, även om jag skulle kunna sitta i min lilla pysselhörna fram till jul tror jag :-) Och ovanpå det kom ju även den nya scraptidningen igår, vilken underbar tidning!!! Skulle kunna lifta alltihop i den om jag hade tid, foton och papper! Får ta tag o göra lite lo's efter jul sen när det lugnat ner sig.
Det jag hunnit med idag är bla. ett beställningskort till en arbetskollega (är en nästan identisk liftning av ett tidigare kort jag gjort, därför lägger jag inte upp det här), två nya julkort och en del distressande till framtida kort. Så här blev de nya korten:

julkort22

julkort23

Detta har jag gjort till veckans kortskissutmaning på
Scrappiz :
julkort21

Ha en fortsatt trevlig helg!!

*kram*


Kommentarer
Postat av: penni

Mycket snyggt!!!

Postat av: Jennifer

Håller med Jennie =) Gillar precis Allt!!

2006-11-26 @ 11:22:44
URL: http://jennek.blogg.se
Postat av: Boutlost

Uno straise Qatro single sais, thanx

2007-12-23 @ 20:49:26
URL: http://boutlost.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback