061028

Så var det lördag igen. Är sååå pysselsugen (har ju inte hunnit prova mina nya hÄnglar än...), men får se om jag hinner nåt i helgen. Jag ska på tjejträff i Emmaboda i eftermiddag/kväll, sonen ligger sjuk i feber o sambon ska egentligen iväg på herrmiddag...kort o gott: det går inte ihop sig idag! Igår var vi strömlösa i över 5 timmar, det blev mest kortspel o korvgrillning i öppna spisen, mysigt iofs men en fredagkväll...
TACK Hanna för inspirationen vi fick i torsdags kväll! Måste oxå göra en sådan,
skulle bli en så perfekt present till en jag känner!! :-D
Och Jennie!! Kul att tidningen kom till storstan oxå! Du har så rätt i att jag blir så glad när det finns en ny kommentar!!! ;-)
Här kommer en LO jag gjorde tidigare i höst men som inte blivit scannad förrän nu.
Korten vi tog blev faktiskt riktigt bra även om det inte går att jämföra med hur vackert det var i verkligheten!

kanotpaddling

Kommentarer
Postat av: Jennifer

synd du inte kom med i tindningen med den.. tycker jag du skullit!! hehe.. urläcker!!

Postat av: Hanna Johansson

Kul att kunna inspirera! Ska lägga upp fler sidor imorgon. Var den nya svenska scraptidningen bra?! Är nyfiken på den men har inte börjat prenumerera...
Fina kanotkort, och så gillar jag att du klippt ut den stora bloman! Ha så kul med de nya hänglar stämplarna (inte avundsjuk..;) Ser fram emot att se resultatet!
Kram Hanna

2006-10-28 @ 21:53:42
URL: http://pysselhanna.blogg.se
Postat av: Anne i Växjö

Ännu en underbart fin LO som du gjort "leamon"! Tänk om man hade din talang...och fantasi. Vem vet, jag kanske kan gå på kurs hos dig :-)Fundera på saken tjejen...jag kommer på stört!!!!

2006-10-29 @ 12:28:53
Postat av: penni

Japp var ju med när du satt o slet med denna LO´n! :-D Blev jättebra!! O såå härliga kort!!

2006-10-29 @ 14:54:58
URL: http://penniscrap.blogg.se
Postat av: Anonym

Kul att du gillar albumet! Jag har använt stora ark till sidorna, de är 20*40 så det måste till det... Skriver ner måtten till dig här:
Pärm: 1 st. 20,5*21
1 st. 21*23
Blad: 2 st. 20*40
Hojta till om det är något annat du undrar! Var och köpte den svenska scraptidningen idag... kunde inte låta bli, den verkar ju super!

2006-10-30 @ 21:58:28
Postat av: Hanna Johansson

Det var jag som skrev inlägget ovan om du inte redan klurat ut det...

2006-10-30 @ 22:00:12
URL: http://pysselhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback