Scrapträff i Nässjö 9/9

Vi trivdes som fisken i vattnet på scrapträffen i Nässjö igår! Mycket trevligt folk, god mat och en hel del scrappat blev det! Dessutom lyckades jag (hur otroligt som helst!!!) ro hem första pris i skisstävlingen som Annika på Scrapperiet anordnade och sponsrade! Så här blev min tolkning av skissen (som jag tyvärr inte har bild på här....)

ludde-prinsen

 

 

Pysselpunkten sponsrade oxå en tävling där priset lottades ut bland deltagarna...

Kriterierna var:

  • minst tre mönstrade papper
  • minst tre brads
  • något handklippt
  • något stämplat
  • rubriken skulle innehålla en känsla

Så här blev min tolkning:
kroatien-jeppe njuter

Övrigt jag hann med under dagen:

kroatien-jeppe flyter

kroatien-restaurang

Även kameran packades ner i de alltför fulla väskorna... här kommer några kort från träffen:
nässjö1
"Vårt scrap-bord"

nässjö2
Jennifer o jag jobbar stenhårt i det härliga kaoset som var!!!

nässjö3
Skisstävlingsomröstning där undertecknad rodde hem 1:a pris (undrens tid är inte förbi!!!)
Till vänster syns syster ysters otroligt fina bidrag!!!


Kommentarer
Postat av: Lotta Blom

Allihopa va kanonfina :-)

Postat av: penni

Tycker du hann hur mkt som helst fint!! Oh ja! MÅSTE bli mer sånt här du.. jag är redan scrapträffs"sjuk" hehe..

o LUDDE var faktiskt den finaste så du fötjänader VERKLIGEN segern! :-D

2006-09-10 @ 10:24:41
URL: http://www.familjenhogberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback