lördag 7 april - kroatienLO

Här är det abstinensvarning ;-) har inte pysslat på några dagar, var tvungen o göra nåt i em så det blev en snabb LO till kroatien-albumet! Det är skönt med några dagars paus från allt scrappande ibland...men oj så sugen man är sen! Hoppas hinna pyssla lite imorgon =)
TACK TJEJER för en trevlig mat-o-skvaller dag!!! kul att alla kunde komma! Hoppas vi ses i Stockholm till hösten då...
O tack syrran för en trevlig påskafton med mkt god mat...vi rullade verkligen hem...i dubbel bemärkelse!!! =) Ses på nästa kalas på måndag! OJOJOJ vilket frosseri denna helgen för med sig...på tisdag är det jag som får ta nya tag i kampen med vågen...

Så här blev den snabba LO'n:
kr-snart

Tack för titten!
*kram*


Kommentarer
Postat av: Penni

Härligt! Vilka fina blommor, de blå du satt dit! Tycker mor ser brun ut redan innan hon kommer fram hihi..

2007-04-08 @ 07:43:41
Postat av: Camilla Ivarsson

Läcker och somrig LO du fått till. Man längtar till somaren och semestern (även om jag är ledig nu med då jag är mammaledig) Tjingeling

Postat av: Helena

Semester *suck* Gud, vad härligt det skulle vara :)
Blev sugen av att se din lo om kroatien. Fin !
Kram
Helena

Postat av: Mette

Jättefin!
Nu början man verkligen längta efter semestern!

Ditt semester album måste vara jättefint!
Vilket minne! :)

Glas Påsk!

Kram
Mette

2007-04-08 @ 15:56:54
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: MAMMA

Att jag lyckades få mitt favoritkort på födelsedagen,tack tack det är kanonfint. Önskade föresten att jag hade haft den solbrännan nu som jag hade på kroatienresan.Den kanske kommer.

2007-04-11 @ 11:32:31
Postat av: Elin

Vilken fin LO! Jag vill också göra med enfärgad cardstock o blommor!

2007-04-11 @ 20:47:20
URL: http://hommar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback