torsdag 19 april - blomma o nytt kort!

Torsdag = ledig dag...idag har jag varit på IKEA o shoppat lite. Fick lite förvaringshyllor o lådor till min scraphörna köpta, får se när jag hinner (läs: orkar) ta tag i detta "skräp-rum" ;-)  Annars blev det träpersienner till vår nya altan och en del smått o gott som jag upptäckte att jag behövde när vi gick där...*s*
Tack Petra för trevligt sällskap!

Mamma fyllde år i påskhelgen o då satte jag ihop det här lilla blomsterarrangemanget till henne:
mammas blomma


Ett kort har jag oxå hunnit med i veckan, hinner ju inte så mycket i veckorna längre när barnens aktiviteter har kört igång o de måste skjutsas om kvällarna...
grattis nalle
Stämplen kommer jag ej ihåg varifrån (hjälp mig Helena!!!), målad med akvarellpennor är den i alla fall ;-)
text: zoe, flourishes från autumn leaves o papper från american crafts

TACK för era goa kommentarer, det är så roligt o se vilka som är här o hälsar på (o så hittar jag ju nya härliga bloggar o besöka *ler* )
*kram*

Kommentarer
Postat av: Penni

Blomman har jag sett LIVE och den var UBERFIN!! min "grönsak" passade int ein när du kom med din fina blomma ha ha..

Gulligt kort! Vilket fint mönstrat du använt!
kram!

2007-04-19 @ 14:55:44
Postat av: Åsa/asamia

Vad duktig du är att göra arrangemang, det blev ju helhäftigt!
Kortet är sött också, kul med annorlunda stämpel.

Postat av: Petra/Paradise

Superfint blomsterarrangemang du gjort!! Härligt med fjädrarna! =D
Å ett kanongulligt kort var det också! tycker det blev jättefint när du chalkat cirkelns kanter med en ljusare färg! =)
Och snyggt med florishstämplarna ihop med blomman!
Du är sååå duktig!! =D

2007-04-19 @ 19:29:34
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Sara

Åh vilket läckert arrangemang!!! Och kortet är som vanligt superfint!

Bilder på pyret i kläderna kommer garanterat, tror att det kommer att bli en himla massa bebisfoton om några månader i min blogg... ;)

KRAM!

2007-04-19 @ 22:06:12
URL: http://www.lillasara.se
Postat av: Helena

Hej
Jag kommer inte ihåg var jag köpte den..............hmmmmm...........senil kan man lugnt säga.
Fint blev kortet iallafall :)
Kram
Helena

Postat av: Maria

Va mycke fint det var här,föll för krukan , härligt arrangemang. Jättehärligt kort.

2007-04-20 @ 16:33:26
URL: http://mariasvra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback