Jag har varit på sagobröllop...

Kära lilla syster yster har gått o blivit FRU!!! I lördags sa hon JA till sin Stefan... Det var ett riktigt sagobröllop med underbart fin brud och brudgum, stämningsfull sång i kyrkan av Calle Bergström och Erika Båtta, avfärd i skinande röd ferrarri och sist men inte minst en hellyckad bröllopsfest till långt in på natten.... SUCK så romantiskt!!!
Här kommer några smakprov på denna underbara dag!

       

Tyvärr tappade jag min kamera i marken innan festen började...så den kunde jag inte ta mer med under kvällen, tur att det är många som har kameror med!!!
Brudparets kort och inramad layout som jag gjort till dem kommer även det snart upp här i bloggen och då avslöjas även vem som jag tänker skicka ett kort till!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna Johansson

Å, vilket vackert bröllop det måste ha varit! Underbara bilder
Kram Hanna

Postat av: Penni

Vad söt du är syster!! Det var ni som var där som gjorde dagen till så underbar!!
Massa kramar från paret Högberg ;-)

2007-08-19 @ 19:08:02
Postat av: Mia

Åh, man blir ju alldeles tårögd....vilken vacker brud! Jag vill också gå på bröllop!!
Kram Mia

2007-08-19 @ 19:09:14
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: SusanneSj

Vilket vackert brudpar. Din syster är otroligt vacker.
Kul att det blev lyckat.
Kramis

2007-08-19 @ 21:43:45
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Eivor/Ejja

Ååååå så fina de var!!
Tråkigt att din kamera gick paj :-(
Kram

2007-08-20 @ 08:38:42
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: Helena

Vad underbart!!!
/Helena

Postat av: Veronica

Vilken fantastisk dag. Går fortfarande med ett leende på läpparna så fort jag tänker på Stefan & Jennies bröllopsdag. =) Har du fotot på mig & Jennie från festen? Du får jätte gärna maila det till mig om du vill. :-P

2007-08-21 @ 23:13:32
Postat av: monica

Veronica! var verkligen en kanondag! Fotot är taget med Jennies kamera så hon har bilden, men självklart fixar vi det till dig när hon är hemma igen! /monica

2007-08-22 @ 06:06:51
URL: http://leamon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback