God fortsättning!

Så var julafton över för i år... som vanligt med alldeles för mycket mat (men gott var det  ;-) ) julklappar och Kalle Anka på TV!
Alla var nöjda över sina klappar men mest komiskt av allt var nog att min kära syster (Helen) och jag lyckades pricka in samma julklapp till varandra...en receptbok med godis och bakrecept. Det är en helt underbar bok som heter "Vinterns söta" av Lisa Eisenman Frisk och Monica Eisenman. De har även skrivit två receptböcker till som heter "Två systrars söta" (har tidigare fått även denna) och "Soppor, bröd & röror".

Det jag fick i scrapväg var en die av syster
Jennie så nu kan jag göra egena minialbum, och en tavla av Jennifer som ser ut så här:
96527-417
(Texten är "jag ska måla hela världen lilla mamma...")

En annan kul sak är att LO'n jag gjorde efter förra veckans skiss på swe scrapbook blev pubicerad i deras blogg!
Så här ser den ut:
96527-416
Brudparet är min syster Jennie o hennes man!

Önskar er alla en god fortsättning!
*kram*

Kommentarer
Postat av: Mia

Lite kul att ni gått och köpt exakt samma bok till varandra. =) Är ni lite lika kanske?

Jennifers tavla är så fin och din LO är underbart vacker! Grattis till publiceringen på Swescrap också! God fortsättning!

Kram!

Postat av: Sussig

Oj vad fin tavla hon gjort, Jennifer. Din LO är helt underbar, måste ha varit ett jättefint bröllop.
Och grattis till publiceringen på Swescrap! :)

2007-12-26 @ 15:41:23
URL: http://sussig.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

*hihi* av miljoner saker som man kan köpa så går ni å köper exakt samma grej till varandra!! ;) Tyckte jag var fantastiskt roligt!!! *fniss* ;)
Även skoj att du blev publicerad!! Grattis!!! =D
kram Petra

2007-12-26 @ 18:20:16
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Penni

Hihi ja.. vi tänker väl ganska lika syskonen ;-) tyckte vi alla gav varandra liknande saker ;-)

Jättekul du blev publicerad! O jättefin LO!! Perfekt för mig o lifta sen *tssss*

2007-12-26 @ 19:47:49
Postat av: Elzie

Vilken härlig lo du gjort. Att se brudparet traska iväg ut i livet sådär och så de härliga färgerna. Kul med publicering, det var du väl värd.
Hoppas du har en bra fortsättning på året.
Kram Elzie

2007-12-27 @ 11:31:49
URL: http://essemia.webblogg.se
Postat av: Tina

Vilken fin tavla!
För å inte tala om din Lo!
Jättefin!

2007-12-27 @ 12:22:26
URL: http://www.alltidsvart.blogg.se
Postat av: malin

vilken underbar tavla, du måste blivit rörd till tårar? :) och layouten är GRYMT snygg. god fortsättning på alla helger...

2007-12-27 @ 17:23:31
URL: http://mallafors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback