fredag 16 mars -ny LO

har gjort färdigt ännu en LO från Kroatienresan... nu är det "bara" 5 kvar så är albumet fullt... Får se om jag tar ett ryck till i helgen eller kanske gör några kort, är ju sugen på det nu när det inte har blivit ett endaste ett på över en hel vecka ;-) Har även köpt papper i veckan som jag tänkte klä albumet med sen oxå...kan ju inte vara babyrosa...men hur i hela fridens namn ska man få det snyggt?? nån som gjort det och har några tips? (är ett "babyalbum" från panduro i 8x8)

kr-hemf?rd


Kommentarer
Postat av: Penni

haha.. jag ska inte tipsa om albumet trots jag klätt ett för jag använde ju alla medel hehe. Ska bli mycket spännande att se hur du gör!
Härlig LO också!

2007-03-16 @ 17:48:04
Postat av: Mette

Vad kul med ett helt semesteralbum!
Den idén tar jag med mig! :)

Jag klädde in ett album som jag gjorde till min dotter på hennes 18-årsdag, och då klädde jag det med vanlig lite "tunnare" cardstock.
På framsidan scrappade jag då också en fin bild.
Blev faktiskt riktigt bra om jag får säga det själv! :)

Kram
Mette

Postat av: Helena

Du är så flitig denna veckan.
Jag villockså resa bort *s*
/Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback