stämpelstafetten utmaning 7 + 8

Då var utmaning 7 röstad o klar...gick till final med detta kortet men tyvärr ingen seger där. Utmaningen bestod av att vi inom laget skulle ha 1-2-3-4 eller 5 stämplade motiv på vårt kort. Jag skulle ha 2... i övrigt fritt skapande!

96527-371

Utmaning 8 blev avblåst, den bestod av att enbart använda sig av dekorationer som började på bokstaven G.
Jag har använt mig av Gris, Garn, Gräs, Glitter och Gem.
96527-372

Är klar med utmaning 11 nu och ska börja med 12:an...undrar hur många det blir?? Det håller ju bara på november ut...

Ingen pysseltid ikväll, sonen ska träna fäktning!
*kram*

Kommentarer
Postat av: Anonym

Härliga julkort båda två! Det verkar ju inte vara superlätta utmaningar men du fixar ju dessa galant. En pysselträff tillsammans efter jul tycker jag låter som en jättebra idé =)

Nu är jag klar med mina 15 fönster....längtar till fredag när jag tänker tjuvstarta med att tända upp allt.

Kram!

2007-11-27 @ 17:37:44
Postat av: Ulrica

Superfina kort.

Postat av: Inger Marie

Nå har jeg virkelig kost meg i bloggen din og sett på alle de flotte julekortene dine og de små eskene. Helt nyydelig alt sammen. Farger og sammensetning er bare så lekkert.

Ha en fin kveld!!

Klem fra Inger Marie

Postat av: Lotta/ FruH

Du klarar alla utmaningar med bravur! Jättefina
kort och stor uppfinningsrikedom! Snögubbekortet
är såå charmigt!
Ha det Fint!
Kram,
Lotta/ FruH

2007-11-28 @ 19:45:38
URL: http://lottafruh.blogg.se
Postat av: Mette

Allt du gör blir såååå himla fint!
Härliga julkort!

Kram

2007-11-29 @ 09:58:30
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Malin

Åh vilka fina kort du gör
hittade hit via Marits blogg........

2007-11-30 @ 10:33:35
URL: http://morgonpiggmammamalin.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback