DT-kort för Landstoken

Nu är man hemma igen i vardagen...kom hem runt 21.00 i söndags kväll, jobbade hela dagen igår + personalmöte på kvällen... Tur att jag har ledig dag idag så jag hinner tvätta o pusta ut lite =) (o pyssla lite såklart så inte abstinensen blir för stark *ler*)

Två DT-kort för
Landstoken har jag gjort klart idag, först ut ett julkort:
96527-333

och sen ett allmänt kort, lite svårt att fota så det blev bra. Här har jag använt en stämpeldyna från brilliance som heter "pearlescent orchid" som skimrar lite - jättevackert - men det syns tyvärr dåligt i bild...
96527-334

sist ut idag måste jag bara få jubla lite.... i den hårda konkurrensen om DT-platserna hos "You Scrap too" har jag fått äran att vara gäst-DT någon månad framöver! Ska bli kul o få utmana mig själv lite och göra layouter/altered också med förutbestämt material!
*kram*

Kommentarer
Postat av: Milla

Fina kort!
Stort grattis till DT-platsen!! Det är du värd!

Postat av: gunilla/nilla

Du fick ihop två jättefina kort idag! Jag har gjort..... NOLL;) Vet du ibland kan jag vrida och vända tills jag blir galen.
Vilken söt stämpel på det översta och så härligt julpapper. Det nedersta kortet är såååå snyggt i all sin enkelhet.
Sköt om dig ♥
Kram/Gunilla

2007-10-23 @ 16:44:23
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Mia

Sött julkort och jättevackert "allmänt" kort! Jag säger återigen GRATTIS!!!!! Ska bli så spännande att få se vad du skapar med You Scrap Too:s material. Så glad för din skull!

Kram Mia

2007-10-23 @ 16:50:51
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Lotta/ FruH

Vad kul att du blir gäst DT, Grattis!!
Du är så himla duktig, ser fram emot vad du
kommer att skapa med deras utbud!!(det lär nog
inte bli några råttfällor ivarjefall....)
Kram,
LOtta/ FruH

2007-10-23 @ 22:38:23
URL: http://lottafruh.blogg.se
Postat av: Helena

Grattis till DT jobbet . Du är så duktig :)
Finfina kort .
Kram
Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback