ett litet kram-kort...

till kära syster som ligger på sjukhus och inte får stiga ur sängen... Håller tummen så den blir blå!

kramjennie

Vilken härlig skaparhelg jag har haft! Det var cybercrop på Hobbyhuset och trots att jag inte hade mkt tid över på lördagen (iofs. scraptid nästan hela söndagen....) så hann jag med mer än jag någonsin gjort på en cc!
3 layouter, 3 kort och ett altrat album! Kanske äntligen börjar få upp farten lite när jag pysslar *ler*!!!
Alsterna kommer upp i bloggen under veckan, väntar på alla röstningar o resultat först!

*kram*

-:- inte långt kvar till helgen nu, Mia - håll dig på benen!!! -:-


Kommentarer
Postat av: Zarah

Grattis till inspiratörs-giget! Du kommer passa som hand i handske - för inspirerar gör du verkligen!!
Fantastiskt sött kort du gjort, syster blir garanterat friskare, bara av det! :D

Postat av: Mia

Ursött kort! Jag lovar också att hålla tummarna för din syster. Väntar också med spänning på resultaten på Hobbyhuset....man måste ju ändå få hoppas!
Jag lovar och svär på att göra allt för att hålla mig på benen på lördag. Annars kanske vi kan hyra en rullstol....om du är snäll och kör mig i den förstås!
Kram Mia

2007-09-10 @ 20:23:48
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Hanna Johansson

Så gulligt kort till din syster! Ska hålla tummarna för att allt går bra för dem, tråkigt att läsa...
Grattis till att du blivit kortinspiratör!
Kram Hanna

2007-09-10 @ 20:32:43
Postat av: Elisabet

Jättegulligt och fint kort

2007-09-10 @ 21:04:56
URL: http://www.gobiten.blogg.se
Postat av: Lisa (Skruttan)

Hej tjejen!
Underbara alster du gjort senaste tiden!!! Inspirationshuset har gjort ett utmärkt val!!! Titta in på min blogg. Du har blivit utmanad. Hoppas att det går bra för din syster!
Kram

2007-09-10 @ 21:48:42
URL: http://skruttan.webblogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Vilket sött litet kort.

2007-09-12 @ 17:38:41
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback