mässa!!!

Åh vad kul det var att det äntligen blev av att kom iväg på scrapmässa!!! Har velat åka så många gånger men det har inte passat av någon anledning... TACK Joggemia och Eva för mycket trevligt sällskap!
...och ja...det blev en hel del handlat ;-) Både papper och div. dekorationer och även en del stämplar...

Ett nytt DT-kort blev det i veckan med en av Landstokens nya "bubbar"...de är ju bara såå söta och väldigt lätta att jobba med tycker jag =)

dtsep
Alla stämplar (bubbe, almanacka, grattistext och stjärna) från Landstoken

Nu ska jag klappa vidare på mina nya grejjer *ler*
*kram*

Kommentarer
Postat av: Eivor/Ejja

Vilket härligt kort!! Fina färger! Blir lite sugen att beställa en sån där "bubbla".
Kram

Postat av: Mia

Det är vi som ska tacka DIG! Både för trevligt sällskap men också för en trygg och säker färd ända till Göteborg :D! Det får vi göra om någon gång! Hälsa och tacka Jennifer för hennes sällskap också. Härligt "bubbe-kort"!!
Kram Mia

2007-09-16 @ 14:15:20
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: gunilla/nilla

Såg detta på scrappiz och blev jätteförtjust!

2007-09-16 @ 14:49:56
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Penni

Härligt kort! Jättefint!
Trots jag inte var med i götet så är jag mer än nöjd :-D tackar för shoppingen syster!!kram!

2007-09-16 @ 17:46:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback