hemma igen...

hemma igen efter en UNDERBAR vecka! Varmt i vattnet (dock röd flagg vissa dagar - men barnen älskade vågorna!), kanonväder, bra hotell och god mat - vad mer kan man begära??!? Bilder från resan kommer så småningom.

WOW vad många snygga bidrag som ramlat in till Bloggpartyt denna veckan jag inte varit hemma!!! TACK för att ni vill vara med! Ni som är sugna på skissen har ända fram till sista augusti på er så det är gott om tid än!

Själv hoppade jag på Joggemias skisstävling och jag kan nu visa mitt bidrag då vinnaren är korad (inte jag *ler*)


Superhärlig skiss att jobba efter (gillar ni skisser så kika gärna in i hennes skissblogg i länklistan till vänster)

Nu väntar högar med tvätt och allt annat som ska slutföras o förberedas innan jobbet (det nya...) börjar på fredag. Är så mycket på gång just nu så jag vet inte åt vilket håll jag ska vända mig...I dagarna blev det även klart att jag (har även dragit med
syster *hehe*) ska vara med på kommunens Konst- och hembygdsrunda i september...ska bli spännande då jag hittills inte varit ute någongång och visat upp /sålt mina alster mer än på jobbet!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Välkommen hem! Det var ett rent nöje att jobba efter din skiss! Grattis till konst rundan, det kommer säkert gå jätte bra, du gör ju så fina alster!

Kram

Postat av: Mia

Välkommen hem! Låter helt underbart....Noa längtar tillbaka till Grekland just pga vågorna. Fanns inte en tillstymmelse i Kroatien. Ska bli så kul att få se fotona sedan. Vad spännande med konstrundan! Lycka till på nya jobbet!



Kram!

2008-08-11 @ 17:10:15
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Mette

Välkommen hem! Jag vill också åka utomlands ju... :)

Jättefin layout!

2008-08-11 @ 20:20:59
URL: http://mettka.blogg.se/
Postat av: sofia85

välkommen hem:-) vilken fin LO!!

2008-08-11 @ 23:41:54
URL: http://sofia85sblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback