scrappizbloggen!

Först vill jag börja med att TACKA för alla snälla ord o positiva respons jag fått för kortet i förra inlägget! **glad**
Denna veckan har inte blivit så mycket scrappat...jag har helt enkelt inte orkat och tiden har inte räckt till riktigt... En layout har jag gjort men den är till en sak jag inte kan berätta riktigt än **hihi**

Förra veckan scrappade jag två layouter till Scrappizbloggen och temat var olika tekniker att använda mönstrade papper. I måndags visade de inlägget och så här blev mina layouter:


"färgmatcha"


"klipp ut"
Bägge layouterna är 8x8


 
 
Har ju även fått den här awardenav dessa urgulliga tjejer: Milla, Alexandra, lenislenis! TUSEN TACK!!!
Egentligen ska man ju skicka vidare till 7 bloggare...men jag kan inte välja ut några så jag vill ge denna till ALLA på min länklista +alla bloggar jag brukar besöka o kludda lite i ;-) Ni är grymt många och ni är grymt bra!

Ikväll är det fotbollsmatch för dottern så det blir ännu en tur till Tingsryd lite senare. Hoppas på uppehåll, är ju så trist med alla dessa skurar som kommer...
Önskar er alla en riktigt skön helg!!!

Kommentarer
Postat av: Maria Ammar (mammaria79)

Villka underbara LO:s, du får alltid till det så himla fint (älskar ju dessutom blå/turkos)!! =0)

Vad nyfiken jag blir på din hemlige LO!!



Tack för dina gulliga ord i bloggen!
glad*



Ha en superbra helg!



Kramiz

Postat av: Louise

Såg i Stämpelgårdens blogg att du ska vara hos dem. Ska bli så kul att se vad du gör där. Jättekul!

2008-08-23 @ 08:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback