Vinnare i julkortsutlottningen!


Här duggar det inte tätt mellan uppdateringarna för tillfället...har häcken full men det är ju som det ska vara innan jul =)

GRATTIS LINDA (LINDOPZ)!!! Med lottens hjälp blev det du som kommer att få ett julkort i brevlådan till jul. Maila mig din adress (
[email protected]) snarast!

TACK alla ni andra som tar er tid att lämna en liten kommentar, det gör mig otroligt glad!



På schemat idag står det bla. göra julkort, åka på julmarknad och så ska vi ev. få till årets pepparkakshus! Vi får väl se hur mycket vi hinner med!

Ha en riktigt mysig 3:e advent!

Kommentarer
Postat av: Mia

Ja, då är jag allt precis som det ska vara då...häcken full innan jul menar jag. =) Här bakas det lussekatter till Jennifers lottförsäljning (skolresa) och sedan ska vi på innebandymatch. Stackars Noa med sin brutna arm kan ju bara titta på. =(



Ha så gott!



Kram!

Postat av: JezzzA

Du har nått att hämta i min blogg!♥

2008-12-14 @ 16:45:44
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback