Lite nytt

Det har varit lite dåligt med scrap-uppdateringar den senaste veckan... anledningarna har varit flera - internetstrul bla. men framför allt håller jag på med ett kul projekt jag fick förfrågan om att göra! Hoppas snart jag kan visa upp det här!

Jag har även en annan kul sak på gång - vad det är får ni snart veta =)

Så länge visar jag ett par kort jag inte hunnit lägga upp, först ut är ett kort till kusin Max som fyllde 3 år för några dagar sedan (kan tillägga att han är mkt förtjust i bilar, husvagnar osv....)




och ett enkelt sommarkort jag gjorde för ett tag sen men inte blev speciellt nöjd med, men kanske det tilltalar någon annan *ler*


och varför går det inte och ta bort det kursiva??? *blir knäpp*

Ha en bra dag, själv ska jag till jobbet...jobbar denna o hela nästa veckan med innan jag går på semester!

Kommentarer
Postat av: Penni

mycket snyggt o Max är mycket glad för kortet! :) särksilt bilen haha... o ska bli spännande o höra.. (fastjag vet!!) vad du har på gång ;) ska bli kul o se iallafall hihi



kram!

Postat av: Gunilla/Nilla

SUPERhärliga kort! Alltid lika härliga fäger och snygga kombinationer.

Tycker visst är kort nr 2 är fint, läckert och smakfullt i all enkelhet. Behöver inte alltid vara en massa saker på. Vilket jag är proffs på att inte veta när jag ska sluta dekorera:=D!!

Kul med hemligheter. Återkommer självklart för att få veta, hihi!!

Sköt om dig och ha en härlig dag

kram/Gunilla

2008-07-09 @ 15:28:25
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Mia

Finfina kort!! Nä, nu blir jag nyfiken! Berätta, berätta.... =)



Kram!

2008-07-09 @ 16:28:36
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback