Kort från cybercropen + en utmaning...

Här kommer då mina kort jag deltog med i Hobbyhusets cybercrop:

96527-509
tema: PÅSK (vinst!!!)


96527-511
efter en skiss


96527-510
efter en skiss



Slutligen har jag då blivit utmanad av Citronlime...
Här kommer mina svar:

10 snabba:
1. Gör du kort eller scrappar?
Båda delar. Scrappat sen januari -06 och gjort kort (mer seriöst) sen maj/juni samma år.

2. Favoritfärg som du gärna använder?
Använder de flesta, dock inte starka färger så ofta.

3. Vilka dekorationer kan du inte vara utan?
blommor, brads, stämplar

4. Vilket är ditt bästa köp?
min quickkutz, skärmaskinen

5. Finns det något du ångrat att du köpt?
papper på tradera i början av karriären

6. Vad för motiv scrappar/stämplar du helst?
scrap: familjen o djuren, stämplar: hÄnglar, PB, just nu "journal frames"  från Prima Marketing

7. Finns det någon pysseltidning som du brukar köpa? Vilken?
Har en pågående prenumeration på Scrapbooking mm.

8. Favorit pysselblogg du brukar besöka?
Massor!!!

9. Vad/vem inspireras du av?
Alla bloggar jag besöker, både privatbloggar och skiss/utmaningsbloggar.

10. Om du fick 1000 kr att handla pysselsaker för, vad skulle du köpa då?
Oj...inte lätt fråga! Thickers, mönstrade papper, roliga stämplar m.m....listan kan göras lång men tyvärr räcker pengarna inte till så mycket =(


Jag utmanar....alla som känner sig manade! HOPPA PÅ!!!



Kommentarer
Postat av: Mia

Vackra, coola, läckra kort! Förstår att du vann med det översta...grymt! Det nedersta är så annorlunda och läckert! Kul att läsa lite om dig och ditt skapande också!

Kram!

Postat av: Petra/peu

Vilka fina kort. Det översta kortet är jätteläckert. Kul ide med pärlorna på blomstjälkarna.

2008-03-17 @ 20:21:42
Postat av: Gunilla/Nilla

GRATTIS till vinsten med ett underbart fint kort.
Även dom två andra korten är superfina. Du är en stor inspirationskälla.
Du om jag fått tusen kronor att handla pysselsaker för tror jag att jag hade sprätt iväg hela summan på mönstrat papper, suck! Var på Stämpelgården idag och gissa vad jag köpte??!! Blir så trött på min dåliga karaktär.
Sköt om dig och ha en bra dag
kram/Gunilla

2008-03-18 @ 00:15:41
URL: http://kortnilla.blogg.se
Postat av: Penni

Mycket mycket snyggt!! :)*kram*

2008-03-18 @ 07:28:03
Postat av: Eivor / Ejja

Härliga kort och GRATTIS till vinsten!

2008-03-18 @ 08:44:47
URL: http://eivor.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Superhärliga kort med läckra färger.
Grattis till vinsten.
Jag är ju den mkt stolta ägaren till kort nr 2, det är såååå snyggt.
Kram o ha bra
/Susanne

2008-03-18 @ 13:30:03
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback