Vinnarna dragna (det blev två...)

Än en gång: TACK alla ni som lämnade en kommentar till utlottningen, det är sååå kul o se vilka ni är som är inne o hälsar på! Lottdragningen valde jag att göra så här att mina två barn fick säga ett nummer var mellan 1-48. Jennifer valde nr 12 och Jesper nr 27. Dessa nr på kommentarerna blev vinnarna!
GRATTIS vill jag säga till...........


SUSANNE SJ

och...

METTE!!!


maila mig era adresser  till: 
[email protected] så kommer det en liten "godispåse" till er!

Kommentarer
Postat av: Mette

Åhhh vad kul!
Vad glad jag blir! :)

Tack för att ni drog mitt nummer!

Kram
Mette

Postat av: SusanneSj

TJOHO!!! Vad lycklig jag blir. Tack till din son eller dotter som lyckades välja mig : D
Kram kram o fortsatt trevlig helg

2008-03-15 @ 23:10:27
URL: http://susannesj.blogg.se
Postat av: Marit

Å grattis tjejer!!!
Susanne känner ju jag =) Extra kul!!

Hoppas ni får nåt kul som vi får se sen i era bloggar!
Kram

2008-03-15 @ 23:47:48
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback