så var det fredag igen...

ja, veckorna går snabbt - speciellt om man inte är hemma så mkt på kvällarna ;-)
Skapat har jag inte hunnit med den här veckan alls men jag har lite sen tidigare som jag inte hunnit lägga upp så det passar ju bra nu då!

En 12x12 layout jag gjorde på Landstokens miniträff för några helger sen. Inte mkt dekorationer eller så men det är rätt skönt att bara skapa ibland...


och sen en 8x8 layout till dotterns album gjort till en utmaning på scrappiz cc förra helgen. Utmaningen bestod av att inte använda sig av mönstrade papper. Passade på att testa mitt senaste alfabet Chandelier.


Några kortbeställningar har trillat in de senaste dagarna så i helgen blir det kortskapande!

Kommentarer
Postat av: Linda

Såååå snyggt alfabetet är!!! Tål att tänkas på ;)

Och finfina LO´s! Visst är det skönt att bara kunna scrappa bara för att...svammel

Kram och trevlig helg


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback