Tack-kort!

Fick en beställning före jul som skulle vara till en ridskoleavslutning. Använde mig av Stämpelgårdens stämpel "Bjällerklang" men jag bytte ut paketen i släden mot fyra små egenritade flickhuvuden (kortet var från fyra tjejer). Jag gillar när man kan ändra eller använda stämplarna på olika sätt! Innan jag lämnade kortet vidare stämplade jag även små, små stjärnor på kortet men jag missade att fota... ni får tänka er dem istället =) Stämplen är färglagd med akvareller på kaka.


Det andra kortet för idag är också till Stämpelgården. Det blev ett enkelt grattiskort med plats innuti för t.ex. ett presentkort (kanske i en bokhandel??) Den här gången testade jag att färglägga renen med promarkers +MCP. Färgerna ser tyvärr lite bleka ut på fotot...





Har ni vägarna förbi Malmö på fredag så kommer Karin att besöka Stämpelgården och demonstrera hur färgpennor och MCP-teknik fungerar. Mer info hittar ni HÄR


ÄNTLIGEN säger jag bara!!! Efter en vecka med hantverkare i huset har vi fått nya fönster i hela huset!!! UNDERBART =)
Vet inte vad som varit värst...att vara hemma när hantverkarna är här eller att INTE vara hemma när man vet att de är här!
Nu blir det till att städa och möblera tillbaka, gardiner ska upp igen och så klart behöver de nya fönstrena putsas oxå! SEN ska jag unna mig en låååång scrapstund (fick hem ett så roligt paket från Stämpelgården i veckan som jag bara måste sätta tänderna i)

Kommentarer
Postat av: Penni

Mycket mycket snyggt!! Förstår det är skönt att hantverkarna är klara.. ni har inga skyltfönster än då? :D



Kram!

Postat av: Lotta Smurfan

Hehehe..låter härligt med nya fina fönster du =)

Snygga saker du skapat med, häftig idé med tjejerna i släden istället för paket.

2009-01-22 @ 21:00:53
URL: http://smurfan73.blogg.se/andra/
Postat av: Lise-Lott G

jättefina kort!!



ha det gott.



kram Lise-Lott

2009-01-23 @ 21:15:59
URL: http://liselottg.blogg.se/
Postat av: sari hänninen

sicka härliga kort - underbar älg/ren el vad d nu e...

2009-01-23 @ 22:14:00
URL: http://sarispysselblogg.bloggagratis.se/
Postat av: JezzzA

Underbart fina kort!! gillar verkligen hur du färglägger! Jag har nått till dig i min blogg..

2009-01-24 @ 12:03:20
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/
Postat av: Mia

Kan du rita också?! Så himla söta huvuden!! Smart med ficka för presentkort!! Förstår att det är skönt att slippa hantverkarna...och ha nya fina fönster!! Lite avis är jag allt! =)



Kram!

2009-01-25 @ 18:41:44
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback