Trist utan internet...

En hel helg utan internet... uppkopplingen (nåt fel hos Telia) har legat nere från fredagkvällen till måndag någongång på dagen =( Jobbigt, jobbigt!

Har skapat en del men det är kort till kommande födelsedagar så det får vänta några dagar tills jag laddar upp det här! En layout ligger halvfärdig på skrivbordet, ett minialbum från vår jul ligger ev. färdig, kan inte bestämma mig om den är klar eller inte =)
Men en layout kan jag lägga upp och den är till
Scrappakaljas bingotävling som avslutas i morgon!


storlek 8x8



Nu är det hög tid att röja i scrap/datorrummet...ser ut som ett bombnedslag...och på måndag kommer det hantverkare som ska byta våra fönster i HELA huset. Det är lite och göra om man säger så, de behöver kanske kunna komma fram till fönstrena! Eller??!?

Kommentarer
Postat av: Penni

Jättesnygg! o ännu snyggare irl! :-D



du kan väl sätta upp en lapp till fönsterrenoverarna att "snälla förstör inga grejer och klättra över om ni kan" haha..

Postat av: Mia

Fy sjutton vad jobbigt att vara utan Internet!! Jag hade fått damp! Vad avundsjuk jag blir på dig som ska få alla fönstrena utbytta. Våra är HEMSKA och skulle behöva bytas men pengar, pengar...suck... =)



Kram!

2009-01-06 @ 15:42:17
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback