Grattiskort

Ett beställningskort till en tjej som fyller tonåring...älskar dessa stämplar från The Greeting Farm! (Motivet är färglagt med distresser + stickles på vingarna)


Yoli hade en utmaning för ett tag sen där hon lottade ut ett antal paket med dekorationer +ett par mönsterpapper. Av detta paket skulle man skapa ett valfritt alster där ALLA dek. skulle finnas med! Man fick lägga till men ej ta bort. Kul utmaning och det var roligt att få vara med! Av mitt blev det ett kort...


Sist idag ett kort som bara blev till...lite spillpapper o ett ursött motiv från Penny Black! (färglagt med distresser)


Kommentarer
Postat av: Maria Ammar (mammaria79)

Vilka söta kort!

Ledsen att jag är så seg på att svara... Självklart kan du få en mall på kortet jag gjort. Har förstorat upp mallen så den får inte plats på ett A4-ark. Har du en adress jag kan skicka den till?

Du kan maila mig på
[email protected]



Kram Maria

2009-07-30 @ 20:34:35
URL: http://mariaammar.blogg.se/
Postat av: Marie-Louise

Allt du gör är superfint! Snyggt kort till tonåringen, håller med om att The greeting Farm-stämplarna är kanon! Gillar verkligen kort nr två, snygga färger! Ha det så bra! (har lagt till dig i min blogglista nu....vill ju inte missa allt fint du gör :) ) Kram

2009-07-31 @ 19:31:53
URL: http://www.supermillis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback