scrapträffsalster del 2

Det blev visst inget uppdaterat igår som jag tänkt... lång arbetsdag och direkt därefter till personalmöte =( Med andra ord blev det ingen kväll alls för mig igår!

Nu kommer här iaf tre av layouterna som blev till på scrapträffen:

(utmaning: scrappa i brunt, gult och orange)


(utmaning: scrappa utan mönstrade papper)



Jag har tänkt försöka beta av några av korten jag tog när vi var på weekendresa i Berlin i våras men vi får se hur det blir nu när julkortsproduktionen sätter igång!

Kommentarer
Postat av: Sofia85

men oj så fina. den översta är ju grymt cool.:) Jag vill bara att du ska veta att jag inte glömt bort dig men din vinst för bloggpartyt, är bara lite mycket här just nu men snart så kommer den skickas...:) Kram/Sofia

Postat av: Fia

Wow vilka snygga layouter, och jag gillar de olika stilarna som är anpassade till de olika fotografierna. Snyggt!

2009-10-30 @ 13:03:30
URL: http://fiaskapar.blogspot.com
Postat av: Mia

Tre mycket snygga layouter men "Muren" blev en klar favorit! Såå snygg! Ja dessa långa arbetsdagar med p-möte på kvällen...suck. =) Själv har jag jobbat min första fredag. Gick faktiskt bra. Det har sin tjusning att jobba när det är mindre barn. Mer tid till att gosa med de små liven. =)



Önskar dig och din familj en trevlig halloweeen!



Kram!

2009-10-30 @ 20:12:24
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Mia

Tre mycket snygga layouter men "Muren" blev en klar favorit! Såå snygg! Ja dessa långa arbetsdagar med p-möte på kvällen...suck. =) Själv har jag jobbat min första fredag. Gick faktiskt bra. Det har sin tjusning att jobba när det är mindre barn. Mer tid till att gosa med de små liven. =)



Önskar dig och din familj en trevlig halloweeen!



Kram!

2009-10-30 @ 20:15:40
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Mia

Tre mycket snygga layouter men "Muren" blev en klar favorit! Såå snygg! Ja dessa långa arbetsdagar med p-möte på kvällen...suck. =) Själv har jag jobbat min första fredag. Gick faktiskt bra. Det har sin tjusning att jobba när det är mindre barn. Mer tid till att gosa med de små liven. =)



Önskar dig och din familj en trevlig halloweeen!



Kram!

2009-10-30 @ 20:16:33
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback