tjuvtitt o inkommet bidrag :)

Kul att ni är några som hakat på BLOGGPARTYT! Här kommer en liten tjuvtitt på en del av priset som lottas ut...




Fick ett bidrag på mailen häromdagen! Titta o njut av den härliga tolkningen som Maria gjort:


Idag ska jag och hälsa på på den nya förskolan där jag ska börja jobba efter semestern...liiite nervöst men samtidigt spännande =)  Har inte valt och byta jobb själv utan blivit förflyttad pga mindre barnkullar där jag jobbar nu...så det blir med blandade känslor kan jag säga...

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Snygg!

Lycka till på det nya stället.

Kram

Postat av: Charlotta

Oj så mycket nytt o fint sen sist jag kikade in ! blir avis på alla som hinner pyssla... fast, å andra sidan... så har jag ju ägnat rätt mycket tid till havs ... och det är ju ändå nummer ett s

2008-06-10 @ 23:51:26
URL: http://happieart.blogg.se/
Postat av: Mia

Nämen, ska du börja på nytt jobb....Förstår att det är lite pirrigt men ändå spännande. Det går säkert superbra...du är en sån trevlig och go person! Lycka till!



Kram!

2008-06-11 @ 21:22:40
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback