Min BIA har fått jobba lite...

Gillar verkligen min BIA men det har ändå svårt för att bli av att använda den... Ett par mini-receptböcker blev det den här gången. Tanken är att det ska vara enkla små recept som man gärna vill ha till hands i köket. Stoleken på albumen är 10x10 cm så det får inte plats några lååånga recept ;-)





Hjälp vad många fina tolkningar det har kommit in till min skiss! Helt underbara är de allihop, vilken tur att jag jag lottar ut priset ;-) Än är det inte för sent att vara med - vill du veta mer, läs
HÄR!

Kommentarer
Postat av: jezzza

Gud så gulliga böcker! Min bia står med mest för sig själv i hyllan! har lite ide´e torka med den just nu .. sen vet jag inte hur man gör fler hål i sakerna än vad den gör varje gång .. För gör man större saker behöver manmer hål till spiralen liksom .. men det har jag inte kommit på hur man gör så det blir snyggt .För det går väl ?? :)

hihi

Postat av: Emma

Jättesöta små receptböcker! Kanonbra idé att använda BIA:n till! Har också lite svårt att komma på vad jag ska använda den till...får ta sig en fundarare på det :)



Ha det bra!



Kram

2009-08-05 @ 23:41:00
URL: http://www.emmja.se
Postat av: jezzza

Nu vet jag hur man gör fler hål med BIAN hahaha . att det skulle ta ett år .. men så är det väl när man inte läser beskrivingen utan tro man kan allt direkt !

Postat av: Mia

Vilka gulliga receptböcker! Jag gillar också BIA:n men har ibland svårt att komma på vad jag ska ha för innehåll.



Kram!

2009-08-09 @ 17:22:54
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: lenislenis

Jätteläckra!

Har ingen bia men är just rädd för att jag inte använder den tillräckligt mkt för att det skulle vara värt investeringen...?

2009-08-10 @ 00:37:59
URL: http://lenislenis.blogg.se/
Postat av: Anonym

Nu vart jag också sugen på att använda min Bia ! Albumen är jättegulliga och fint gjorda

Kram Jessica

2009-08-16 @ 20:56:05
URL: http://teamjes.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback