6:e mappen - 6:e bilden...

Hoppade på ännu en fotoutmaning som bla Myamia har i sin blogg: visa 6:e kortet i 6:e mappen i datorn! Då jag hoppade över ett par mappar där jag bara tillfälligt lägger kort (tomma för tillfället) hamnade jag slutligen i en mapp med natur o blommor. Fick en bukett härliga tulpaner av en jobbarkompis för ett tag sen som jag inte kunde låta bli att fota så ett av dessa korten blev det! Det var även i samma veva jag fick hem mitt nya objektiv till kameran också så kameran fick jobba ganska bra där ett tag =)

fotot är helt "naturellt" dvs. inte fixat i nåt program (ännu) ...


Kommentarer
Postat av: Penni

jättefint kort!!



kram

Postat av: myamia

kul att du är me igen :)

kortet är superfint. Älskar tulpaner, kram mya

2009-02-08 @ 01:23:44
URL: http://myamias.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback