ett bortglömt kort...

Hmm...värst vad det var dåligt med uppdateringar här inne då ;-) Jag har pysslat (på den lilla tiden som blir över då jag jobbar heltid och har två tonårsbarn hemma som kräver sitt) men det är sånt jag inte kunnat visa än men det kommer snart lite i taget! Lite nytt till stämpelgården är på gång samt några layouter till ett annat projekt...

Hittade ett kort, tror det var före jul nångång jag gjorde det..., som legat i datorn men inte kommit upp här.

stämplen är från hÄnglar, färglagd med distresser. Stjärnan är målad, därefter ett lager stickles och ovanpå det ett lager 3D-lack.

Trevlig helg! Önskar att den här helgen inte går lika fort som förra...förstår inte vart tiden tar vägen!?!


Kommentarer
Postat av: Penni

Snyggt!! Ser fram emot allt du sitter med o pysslar på i hemlighet ;)



kram!

Postat av: Mia

Sött som attan! Men vad är det för projekt du har på G...blir bara mer och mer nyfiken! =) Ja, tiden...behövs definitivt mer av den varan.



Kram!

2009-03-20 @ 19:42:55
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Linda

Jättesött :)

Såg häromdagen att jag har det motivet färdigmålat, måste göra ett kort bara för att...hihi.



Och vadå hemligheter?!?!?! Nu blev jag nyfiken!!!

Syns väl om en månad? ;)

Kramar

2009-03-21 @ 11:39:01
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback