Skissutmaning hos Stämpelgården!

Inspireras du och tycker om att skapa efter skisser tycker jag du ska kika in hos Stämpelgården! Den här veckan är det jag som har ritat skissen och vinsten som lottas ut bland bidragen är Plakatren!

Min egen tolkning av skissen blev såhär:




Vi har kommit hem igen efter en helt UNDERBAR weekend i Berlin! Bra hotell (hotellfrukost.. mums :-P), nära till buss o tunnelbana (buss till centrum gick var 10 min), bra väder - lite åska på kvällen när vi kom dit annars bra hela helgen! Har hunnit se mycket av det man "måste" se bla. Berlinmuren, Brandenburger Tor, Checkpoint Charlie, m.m. Var även uppe en vända TV-tornet - WOW vilken utsikt man hade över Berlin på 203 m höjd... Lite bilder kommer framöver när jag hunnit få in alla i datorn =)
Skönt med semester idag då jag annars har öppningen på måndagar! Nu blir det grillning och lite firande av sonen som passade på att fylla år när vi var iväg!

Kommentarer
Postat av: Milla

Fint kort! Vilken trevlig weekend det låter som. Vi är också sugna på att ta en weekendresa nånstans :)

Trevlig Helg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback