onsdag 6 december

Blir inte mycket nytt pysslat för tillfället men jag har ett par nya kort och en snabbgjord tändsticksask att visa upp:
Detta kort är till veckans kortskissutmaning på Scrappiz:
julkort29

Detta bara "blev" härom kvällen...
julkort28

Och denna gjorde jag lite snabbt igårkväll då jag lovade ta med tändstickor till jobbet...o inte kan jag lämna iväg en odekorerad ask !?! (är en liten glittrig snöflinga i mitten som knappt syns när jag fotade)
ask-mellangården

Nu ska jag leta inspriation, har noll fantasi o idéer för tillfället :-(
Har ju mycket kvar som måste göras!!!


Kommentarer
Postat av: penni

Ursnyggt!! Tycker om gröna färgen du målat tjejan med..får nog köpa mej en sån nästa helg på magnolia ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback