julkort...

Anar att det kommer att bli så här fram till jul...korten droppar in i min blogg pö om pö! Blev inspirerad av veckans skiss på Scrappiz så jag gjorde ett litet kort igår kväll.
Vi var på skol-barnomsorgsmässa i Malmö i måndags med jobbet, och där fanns bla. lite pyssel som passade mig ;-) Köpte bla. denna stämplen från Reprint, embosspulver, skimrande torrchalk, snören m.m. Ibland kan man verkligen förena nytta med nöje!!!

julkort8

Jag har färglagt med distresser som vanligt o torrchalkat bakgrunden med blå skimrande chalk (syns tyvärr inte i scanningen)


Kommentarer
Postat av: penni

kanonsnyggt! både stämpel och papper och alltihop!!väldigt snyggt med Loopsen!

Postat av: Hanna Johansson

Åh, jag älskar denna stämpeln! Mycket bra köp! Nu är vi med i samma kortskiss, gjorde också efter den skissen igår kväll!!

2006-11-01 @ 23:09:43
URL: http://pysselhanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback