27 april - GRATTIS JENNIE!

Idag fyller min lilla lillasyster år...hon börjar bli gammal hon oxå ;-) *hehe*. Igår, på väg till Borås för shopping, tjuvstartade vi att fira henne med ett kort...

grjennie2

I kortet låg det pengar till shopping, eller om hon ville till en nagelförlängning inför bröllopet!

I helgen är det cybercrop på
Hobbyhuset! Hoppas det blir många fina alster att inspireras av... Själv ska jag försöka vara med i en del i alla fall, har en del annat på programmet oxå i helgen (ordna pass till barnen, kalas hos syster m.m.)
Jag hoppas kunna ladda upp lite nytt här i bloggen efter helgen!
*kram*


Kommentarer
Postat av: Penni

Tack syster!! tyckte om det mesta du skrev utan att jag börjar bli gammal ha ha.. väldig skillnad mot när man läser lilla lilla ;-)

Jättefint kort jag fick!! Jätteglad!! :-D

Tänkte me försöka få in nåt till hobbyhuset ;-)

2007-04-27 @ 17:43:41
Postat av: Frida

Vilket undebart ställe, vad ni är duktiga du och din lilla lillasyster! :) Inspirationen bara väller över en nybörjare som mig.
Tack!

Postat av: Petra/Paradise

Hejsan vännen!! Åkte ni till Magnolia? Köpte du mycket fint?! =)
Gulligt kort!
Trevlig helg!
Kram Petra

2007-04-28 @ 09:10:00
URL: http://paradises.blogg.se
Postat av: Åsa/asamia

Gulligt kort, du är sååå duktig att måla!

2007-04-28 @ 23:24:27
URL: http://asamia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback