Äntligen fått skapa layouter!

Åh vad kul o scrappa layouter igen! Men jag ska väl ärligt säga att det blir med varierat resultat ;-) Det är inte klokt vad fort man känner sig ringrostig när man "bara" gjort kort ett tag...Ska nog försöka variera mig oftare men det är ju lite speciellt vid jul med alla julkort.

Först en 6x12 till vårt semesteralbum från Italien i somras. Jeppe gosar med hundvalparna medan vi vuxna provar viner på vingården "Valle Delle Lepri" Provade stansa rubriken i dekorgummi - helt ok blev det!
96527-418

Sen en 12x12 till en skisstävling hos
Scrapbookbutiken, jättekul skiss att jobba efter!
96527-419

Sist ut kommer ett kort gjort till en utmaning på hÄnglar-bloggen där man skulle göra ett lila kort med stämpel från senaste paketet.
96527-420
Cardstocken är vit men ser gulaktig ut - inte lätt o fota bra i mörker...

Två layouter till ligger o väntar på att fotas men jag får nog vänta till helgen när det blir lite ljusare - jobbar ju i morgon oxå...

TACK för alla julhälsningar o goa kommentarer, hittar bara fler o fler roliga bloggar så min dagliga runda börjar bli lååååång! Men OJ vad inspiration jag får =)
*kram*

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tycker verkligen att du ska fortsätta scrappa nu när julkort-säsongen är över! Så fina LO:s....blev särskilt förtjust i sommardopp. Så läcker i sin enkelhet! Ser fram emot de andra två layouterna!

Kram!

Postat av: Linda

Härligt jobbat! :)
Jag hoppas också att scrapinspirationen infinner sig nu när julkorten och julklapparna är avklarade.

2007-12-27 @ 22:17:38
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com
Postat av: Lotta/ FruH

Härliga LO:s, särskilt det med sommardoppet!! Tittar ut och ser bara mörker och regn och din LO gör längtan till sommaren och vår stuga stor!
Jeppe ser ut att ha det gott med valpen, det är något
särskilt med barn och djur!
Ha ett bra slut på 2007!
Kram,
Lotta/ FruH

2007-12-28 @ 18:19:27
URL: http://lottafruh.blogg.se
Postat av: Tina

Vilka underbara layouter!
Fortsätt i den stilen!

2007-12-28 @ 19:33:11
URL: http://www.alltidsvart.blogg.se
Postat av: Mattiasmiriam

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2008-09-12 @ 13:26:58
URL: http://mattiasmiriam.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback