Lucia

Första luciafirandet för idag avklarat! Skolans luciatåg där klass 6 och 1 går är alltid lika fint... Tur att jag kunde byta ledig dag så jag inte missade detta!

96527-393

Sötaste tomten tänder 4:e ljuset...
96527-392

Vad glad jag är att jag har min nya kamera, med den gamla hade bilderna blivit så tråkigt mörka...kyrkor är bland det värsta jag vet att fota i =(

Nu är det snart dags att åka till jobbet och vara med på lussandet där, sen är det dottern tur i kväll tillsammans med övriga konfirmander och barnkören *mysigt*. Hoppas jag får några bra bilder ikväll också men det kanske blir värre...kyrkan brukar vara fylld till bristningsgränsen!

*lussekram*

Kommentarer
Postat av: Mia

Så mysigt med Lucia.....himla söt tomte som tänder ljus! =) "Mina" små barn var superduktiga på jobbet idag! Underbara!

Ha så gott!

Kram Mia

Postat av: Penni

Hihi vilken söt tomte!! Hade vart skoj o se imorse och nu även Lucian ikväll! *kram*

2007-12-13 @ 21:00:48
Postat av: Marit

Vilken härlig tomte du har i familjen =)
Kan vi få låna hit honom en sväng på julafton, kanske??

Kram

2007-12-14 @ 15:59:16
URL: http://maritsscrapblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback