onsdag 17 januari

ÄNTLIGEN är strömmen tillbaka!!! Igår hoppade vi högt när vi kom hem när vi såg att strömmen kommit tillbaka! Och idag fixades vattenpumpen som gått sönder - så nu har vi både värme o vatten igen!
På pysselfronten har det varit ganska lugnt, är ju svårt att göra nåt på kvällarna i mörkret o på dagarna har jag ju jobbat, men nu ikväll gjorde jag färdigt det sista födelsedagskortet av tre till de födelsedagar som vi ska fira de närmaste veckorna. Jag vill dessvärre inte lägga ut alla än då det är möjligt att någon av mottagarna är inne här o hälsar på.
Men jag tror knappast att pappa tittar här så ofta så jag chansar o lägger ut kortet som är till honom...
(o visst är det fint det nya alfabetet jag köpt till min qk... ;-)

grattis jörgen

Kommentarer
Postat av: Hanna Johansson

Vilket passande kort till en pappa! Riktigt snyggt. Och jag håller med om att ditt nya alfabet är snyggt!! Skönt med ström igen kan jag tro! Kram Hanna

Postat av: Anonym

mycket snyggt!!

2007-01-18 @ 13:40:58
Postat av: Milla

Wow vilket läckert kort!!

2007-01-18 @ 15:26:32
URL: http://millasblog.blogg.se/
Postat av: Fanny

Supersnyggt! Fin stämpel oxo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback