DT-kort

Ja jisses...inspriationen är väl inte riktigt på topp i värmen, men sluta pyssla helt klarar jag nog inte ;-) Ett DT-kort för Landstokens scrappyhappy  har det dock blivit. Visst är nallen helt underbar??

dtjuni2

Tyvärr vet jag redan att det blir ont om pysseltid den här veckan =(
Personalmöte på tisdag, föräldramöte på jobbet på onsdag och skolavslutning på torsdag kväll, fredag går åt till att packa för på lördag morgon åker vi till Italien *längtar* Men något litet kort måste jag nog göra...har ett beställningskort kvar som ska vara färdigt i veckan då vi kommit hem igen...vet inte om jag hinner det då så det är lika bra att få det gjort!
*kram*

Kommentarer
Postat av: Penni

Jises... är det redan så snart som ni ska åka..nu blir jag ännu mer avis. Inte nog med att man ska jobba häcken av sig.. ni ska gotta i er all den goda maten so mfinns i Italien.det är jag nog mest avis på. Värmen har vi ju ;-) Tänk på mig på midsommar..när ni har de gott o en annan JOBBAR. Jätteläckert kort!!
Kram!

2007-06-09 @ 21:35:59
Postat av: Hanna Johansson

Den nallen är ursöt! Och du har gjort ett så gulligt kort med den! Gillar hur du satt knapparna i halvcirklarna! Ha det underbart i Italien! Koppla av och njut!!!
Kram Hanna

Postat av: Mia

Usch ja....tänk om man kunde köpa egen tid på ICA! Jag hade nog gett en rejäl slant för mycket av den varan!
Ditt DT-kort är ursött!
Vill också passa på att önska en superhärlig resa! Ha det toppen!
Kram Mia

2007-06-09 @ 23:35:48
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Asgeirlejla

Thanks, keep up the good work.

2008-09-26 @ 13:06:43
URL: http://asgeirlejla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback