kort och tändsticksaskar...

Blev ju lite pysslat några dagar nu när jag inte haft internet ;-)  Först ut ett höstkort...blev visst ganska murrigt o rörigt så jag när det blev färdigt. Var till en tävling där man skulle använda sig av minst 3 olika typsnitt/textstilar, något stämplat och nån cut-out. Temat skulle dessutom vara HÖST. Ingen vinst i tävlingen...(haha, förväntade mig inte det heller!)

96527-303

Ett julkort har jag också hunnit med, ett mycket, mycket enkelt kort med forma hantverks nya stämpel och mitt "nya"
alfabet - ginger!

96527-304

Och sen blev det några tändsticksaskar också... tycker det är så kul och göra dessa! Perfekt att använda spillpapper till!

96527-305

Har även bla.ett par nya 6x12 layouter färdiga, men de måste fotas först...blir kanske i morgon ;-)
*kram*

Kommentarer
Postat av: Linda

Jättefina!!! :)
Så får du åka in till växjö och shoppa lite inför träffen, kör erbjudande på scrap hela veckan ;)

Postat av: Mia

Julkortet blev såå snyggt! Jag har länge sagt att jag också vill prova att göra tändsticksaskar...får ta mig i kragen nu när jag sett dina fina!
Kram Mia

2007-10-02 @ 06:22:22
URL: http://joggemia.wordpress.com
Postat av: Penni

Härligt!! kan tänka mig de är skönt med internet igen ;-) kram!

2007-10-02 @ 08:15:29
Postat av: Laila

Tänkte redan till förra året på tändsticksaskar, men det bidde aldrig av.
Kanske ska våga mig på det i år då istället. :-)

2007-10-02 @ 09:46:43
URL: http://tillklippt.blogspot.com
Postat av: Ewonne

Jag tyckte ditt höstkort var alldeles ljuvligt!!! Men det är ju mina favoritfärger också ;O)
//Ewonne

2007-10-02 @ 10:46:42
URL: http://ewonnes.blogspot.com
Postat av: Elisabet

Hej Snygga kort du har gjort. Tändsticksaskarna är det fina motiv på. Kram

2007-10-03 @ 09:52:02
URL: http://www.gobiten.blogg.se
Postat av: Helena

Vad mycket fint!!!
Kan du ta med PB stämplen med snögubbarna på lördag........skulle gärna vilja låna den om jag får ;)
Kram
Helena


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback