alster från cropen!

Nu har utlottningarna och en del röstningar blivit färdiga på cropen så jag börjar lägga ut några alster...
Först ut blir en layout 8x8 från Jespers skolavslutning (han slutade 5:an). Tävlingen bestod av att lifta en LO. Ingen utlottning av vinst till min fördel =(
skolavslutning-jeppe


En layout 12x12 fick jag till av cc-kitet jag köpte, gillar att få hem papper och dekorationer jag inte valt själv, det är verkligen en utmaning! Vi skulle dessutom inspireras av ett skivomslag... och använda minst 3 av de mönstrade papprena och minst 3 olika dekorationer...
Resultat: andra plats
kvällsdopp

I morgon kommer läggs min första kortutmaning upp på
Inspirationshuset! Hoppas på att få se många härliga alster!

*kram*

Kommentarer
Postat av: Penni

häärligt!! tusen tack för kortet! fått många kommentarer om det här ska du veta ;-) kul o se allt skapande! det är ju de närmsta scrap jag kommer på ett tag så nu är jag som vanligt stamgäst här igen :-) kram!

2007-09-11 @ 09:33:16
Postat av: Milla

Vilka härliga LO:er!

Postat av: Mette

Underbart fina båda två!
Kram
Mette

2007-09-11 @ 11:34:32
URL: http://mettka.blogg.se
Postat av: Mia

Snygga layouter båda två, men kvällsdopp är underbart vacker!!
Kram Mia

2007-09-12 @ 21:07:34
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback