äntligen semester!!!

Idag har jag jobbat sista dagen inom det här rektorsområdet...efter semstern byter jag arbetsplats - lite tråkigt men så blir det ibland =( Saknar redan "mina" barn och arbetskamrater...

I detta inlägg blir det inga nya alster - har några ovisade men de dyker upp i helgen ;-) Vi har hittat på en del annat i veckan som jag tänkte dela med mig lite bilder av!

I onsdags kväll var Jennifer och jag på invigningskonsert i Karlshamn på Östersjöfestivalen - självklart vi skulle dit när UGGLA uppträdde! (en av dotterns favoriter sen mååånga år tillbaka!) Hamnade ganska nära scenen så vi fick en del ok bilder - tänk om man haft sin "braiga" kamera istället för den lilla digitalkameran...



     


och sen var det ju inte sämre än att kvällen började med en konsert med JILL JOHNSSON!



     

att vi kom hem halv två på natten och jag skulle upp o jobba dagen efter ville man inte bara tänka på *ler*


Dottern gillar inte bara Uggla utan även kossor så i tordags kväll körde vi ut till en jobbarkompis som har uppfödning på Highland Cattle...minsta kalven var knappt en vecka gammal...



     

Det var lite om vår vecka...blev mååånga foton kan jag säga *hihi*

Kommentarer
Postat av: Penni

så söta! :) är nog enda kossorna jag kan tänka mig att gosa med haha ;)



inte fel med östersjö heller!



skönt med semester!! Njuuut!

Postat av: Gunilla/Nilla

Superfina foton tycker jag trots "liten" digitalkamera. Tycker han är cool den där Uggla.

Dom där kossorna är sååå fina. Vi har ngr sådana här nere hos oss också. Inte i trädgården då alltså;=D utan på en ljunghed nära där vi bor. Fina, men OJ så stora dom kan bli.

Skönt med semester kan jag tänka. Du vet att du är välkommen om du har lust.

Sköt om dig och ha en härlig kväll/helg!

Kram Gunilla

2008-07-18 @ 20:34:56
URL: http://kortnilla.blogg.se/
Postat av: Tagekarolina

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2009-02-16 @ 09:08:42
URL: http://tagekarolina.3steps.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback