Till minne av Chris

Till minne av Chris bortgång släpper nu Stämpelgården två nya stämplar i samarbete med Cancerfonden.
Vi är många som lärt känna Chris genom pysslets underbara värld och vi är många som saknar henne nu när hon lämnat oss. Så till minne av Chris (och alla andra älskade vänner) som lämnat oss säljs nu dessa stämplar i en mycket begränsad upplaga.



Alla intäkter från stämpeln går oavkortat till Cancerfonden. Alltså, för varje såld produkt går 100 kronor till kampen mot cancer.


Projektet är godkänt av Cancerfonden.

Stämplarna finns endast i ett begränsat antal om 120 st/motiv (totalt två motiv).

Stämplarna köper du hos Stämpelgården:
www.stampelgarden.se
Postens avgifter tillkommer.

Vill du stödja insamlingen till minne av Chris kan du även göra detta på cancerfondens sida:
http://www.cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=140


HÄR kan du läsa mer om vilka som hjälpt till att göra detta möjligt!


Kommentarer
Postat av: jezzza

Gud vad fina stämplar ska klicka hem rene genast om den finns kvar! Ja jag hade tänkt att scrappa med mina fina vår kort .. ska bara skriva ut som först :) ses på lördag :)

Postat av: jezzza

Nu har jag beställt den blev helt såld i den och just att pengarna går vidare ett jätte bra insats tycker jag . :) jag gör ska med göra reklam för dom! ( nu har jag 3 Renstämplar) :)

2009-04-23 @ 20:03:42
URL: http://jezzzaslillascrapsida.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback