firar semester :-)

ÄNTLIGEN semester!!! Ska bli sååå skönt med fyra veckors ledighet! En trip till Göteborg, annars tar vi dagarna som de kommer beroende på väder m.m.

Det har inte blivit mycket pysslat den senaste tiden men jag hoppas det blir lite mer tid över till det framöver =)
Fick ett par beställningar i veckan och så här blev det ena kortet (det andra ligger i kameran än så länge...)


Har använt hÄnglar & stÄnglars söta brudpar, färglagt med tombows och distresser. Alfabetet är ett av mina favvo-alfabeten: chandelier från QK! Jag har även premiärstansat med mina nya spellbinders (finns i mååånga varianter hos
Stämpelgården)

Kommentarer
Postat av: Penni

Så fint kort!! Måste köpa på mig några spellbinders ser jag..



GRATTIS till semestern också! Värmen skulle komma nästa vecka :-D

Postat av: Lisa

Ett jättefint kort i mysiga färger :o)



Kramar Lisa!

2009-07-11 @ 22:52:53
URL: http://www.softangelwings.blogspot.com/
Postat av: Mia

Ett superfint bröllopskort!! Hoppas nu att du får fyra härliga semesterveckor!! Efter semestern får jag och min parkollega börja om med småttingar efter semestern. Vi har ju haft de största men de har nu slutat för att börja skolan till hösten. Hua så många blöjbyten det blir varje dag. =)



Kram!

2009-07-15 @ 18:15:13
URL: http://joggemia.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback