bröllopsalbum

Min BIA har fått jobba lite...första albumet av två beställda är klart! Det är ett 8x8 album med 15 vita sidor i där beställaren själv ska sätta in foton. Ev. ska jag komplettera med nåt band och charm i spiralen innan jag lämnar det vidare men jag avvaktar med det tills nästa album med är klart.


Texten syns tyvärr lite dåligt på fotot, syns bättre irl!





Vad UNDERBART det är att vakna upp till en strålande sol från klarblå himmel! Det får nog bli lite arbete i trädgården idag med =) Skönt nog så börjar även min förkylning som jag åkte på förra helgen ge med sig och med det har även orken börjat komma tillbaka! Lite pyssel blir det nog också idag, har bla ett kort till som måste vara färdigt i morgon...

Kommentarer
Postat av: Lotta P

Härligt fint album !!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback